Формою контролю за діяльністю керівників Шандрівського ліцею є атестація.
Ефективність управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти під час атестації визначається за критеріями:
1) саморозвиток та самовдосконалення керівника у сфері управлінської діяльності;
2) стратегічне планування базується на положеннях концепції розвитку закладу освіти, висновках аналізу та самоаналізу результатів діяльності;
3) річне планування формується на стратегічних засадах розвитку закладу;
4) здійснення аналізу і оцінки ефективності реалізації планів, проєктів;
5) забезпечення професійного розвитку вчителів, методичного супроводу молодих спеціалістів;
6) поширення позитивної інформації про заклад освіти;
7) створення повноцінних умов функціонування закладу освіти (безпечні та гігієнічні);
8) застосування ІКТ-технологій у освітньому процесі;
9) забезпечення якості освіти через взаємодію всіх учасників освітнього процесу;
10) позитивна оцінка компетентності керівника з боку працівників.
Ділові та особистісні якості керівних працівників визначаються за критеріями:
1) цілеспрямованість та саморозвиток;
2) компетентність;
3) динамічність та самокритичність;
4) управлінська етика;
5) прогностичність та аналітичність;
6) креативність, здатність до інноваційного пошуку;
7) здатність приймати своєчасне рішення та брати на себе відповідальність за результат діяльності.
Критерії ефективності управлінської діяльності в Шандрівському ліцеї
щодо забезпечення функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти:
- наявність нормативних документів, де закріплені вимоги до якості освітнього процесу (модель випускника, освітня програма);
- оптимальність та дієвість управлінських рішень;
- керованість процесу управління забезпеченням функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти (наявність посадових осіб, які відповідають за управління якістю освітнього процесу);
- формування освітньої програми закладу освіти (раціональність використання інваріантної, варіативної складової);
- підвищення показника відповідності засвоєних здобувачами освіти рівня та обсягу знань, умінь, навичок, інших компетентностей вимогам стандартів освіти;
- кореляція показників успішності з результатами державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання;
- наявність та ефективність системи моральних стимулів для досягнення високого рівня якості освітнього процесу.