Субота, 2020-01-18, 6:21 PM
Шандрівський НВК
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Від STEM до STEAM Реєстрація Вхід
Меню сайту

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

STEM-освіта:

                            Не навчайте дітей так, як навчали вас, -

вони народились в інші часи...

STEM-освіта заснована на міжтрандисциплінарних підходах:

побудови навчальних програм різного рівня та окремих дидактичних елементів дослідження явищ і процесів навколишнього світу вирішення проблемно орієнтованих завдань.             

                       Завдання  STEM-освіти -це  конкурентоспроможність випускників  на сучасному ринку праці здатність і готовність до:

розв’язання комплексних задач (проблем)

 – критичного мислення

 – творчості

когнітивної гнучкості

 – співпраці

управління

здійснення інноваційної діяльності.

          Акронім STEM — це:

         STEM =Science, Technology, Engineering, Mathematics - акронім слів природничі науки, технологія, інжиніринг, математика англійською мовою.
         STEAM=Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics-акронім слів природничі науки, технологія, інжиніринг, мистецтво, математика англійською мовою                  
         STREAM=Science, Technology, Reading+WRiting Engineering, Arts, and Mathematics - акронім слів природничі науки, технологія, читання + письмо, інжиніринг, мистецтво, математика.                          

         Головна мета STEM-освіти це реалізація державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» задля:

         -посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях створення науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді й професійної компетентності науково-педагогічних працівників.

         Ключові компетентності Нової української школи гармоніюють у системі STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина.      Використання провідного принципу STEM-освіти — інтеграції — дає змогу здійснювати:

         -модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу технологізацію процесу навчання та формування навчальних компетентностей якісно нового рівня якіснішу підготовку молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти.             

         Організаційна та навчально-методична робота STEM-освіти STEM-орієнтований підхід до навчання є одним із актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного й гуманітарного профілів освіти.

         Такий підхід у школі сприяє:

         -популяризації інженерно-технологічних професій підвищенню поінформованості про можливості кар’єри в інженерно-технічній сфері формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.                               

          Запровадження STEM-навчання має відбуватися:

         -у межах чинного законодавства на засадах особистісно зорієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів без очікувань повного переходу до другого покоління Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм за розуміння напрямів освітніх реформ задля більш якісного та сучасного навчання учнів поступово.             

         Проте програма не обмежує творчу ініціативу — педагог застосовує:

         - гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб вихованців

         - доцільні методи і засоби навчання

          -компетентнісну модель навчання (зміщення акцентів у навчальній діяльності з вузькопредметних на загальнодидактичні;)

         - оновлення структури й змісту навчальних предметів;                      

         - визначення та оцінювання результатів навчання через ключові й предметні компетентності учнів;

         - наскрізне STEM-навчання;

         - компетентнісно орієнтовані форми та методи навчання;

         - системно-діяльнісний підхід ( інноваційні, ігрові технології навчання тощо);

         - інтерактивні методи групового навчання;

         - проблемні методики з розвитку критичного і системного мислення;

         -здобуття результативного індивідуального досвіду проектної діяльності та розробки стартапів.     

 

План

заходів проведення STEAM-місячника

на тему: «Кольорові ідеї та рішення, що змінили світ»

в Шандрівському НВК  

 

№ з/п

Назва заходу

Дата проведення

відповідальний

1

Інструктивно – методична нарада по вивченню нормативно – правового забезпечення STEM освіти та методичних рекомендацій щодо її впровадження в освітній процес.

07.11.2019

Володько Ю.М.

2

Засідання проблемного семінару на тему: «"STEM освіта в формуванні ключових компетентностей учнів на уроках»

11.11.2019

Володько Ю.М.

3

Тренінг «“Шляхи впровадження STEM-освіти в навчальних закладах»

15.11.2019

Мороз Н.І.

4

Майстер – клас на тему: «STEM освіта на уроках математики"

18.11.2019

Жукова І.Б.

5

Круглий стіл «Особливості використання STEM-технологій в навчанні математики

20.11.2019

Білокінь Я.М.

6

Майстер - клас «Аналіз змістовних ліній навчальних програм»

22.11.2019

Половинко Л.П.

7

Інтегрований урок з фізики, біології, трудового навчання

25.11.2019

Половинко Л.П.

Жукова І.Б

Матяш Я.О.

8

Засідання педагогічної ради "STEM-освіта: впровадження та перспективи розвитку "

26.11.2019

Володько Ю.М.

Половинко Л.П.

9

Майстер – клас «Розробка STEM- уроку»

26.11.2019

Білокінь А.В.

10

Круглий стіл для учнів 8 – 11 класу «STEM: професії майбутнього».

27.11.2019

Дорошенко Н.В.

11

Практикум «Можливості  впровадження STEM - освіти в початковій школі».

29.11.2019

Гранатир І.М.

 

Звіт вчителя 4 класу Поліщук Т.М. 

Звіт вчителя української мови та літератури Дорошенко Н.В. 

Звіт про роботу вчителів МО природничо-гуманітарного циклу предметів 

 

 

                                     

                                                  

Вхід

Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Останні новини
Сегодня материалов нет.







Copyright MyCorp © 2020 Створити безкоштовний сайт на uCoz