Вівторок, 2024-03-19, 4:29 AM
Шандрівський ліцей
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Анкети, тести для батьків Реєстрація Вхід
Меню сайту

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Анкети для батьків завантажити 

Анкета для батьків на батьківські збори завантажити 

 

Тест "Чи хороші ви батьки"?

1.Чи відповідаєте Ви дитині «Виростеш — зрозумієш»
Так — 0, інколи — 2, ні — 5.


2.Чи вважаєте Ви, що дитині треба давати на кишенькові витрати відповідно до її потреб, а не визначену суму?
Так — 0, інколи — 2, ні — 5.

3.Чи прагнете Ви пояснювати дитині причини своїх заборон?
Так — 4, інколи — 2, ні — 0.

4.Чи дозволите Ви маленькій дитині допомагати по дому, навіть якщо ця допомога нічого не дає?
Так — 4, інколи — 3, ні — 0.

5.Чи вважаєте Ви, що невинна брехня дитини припустима?
Так — 0, інколи — 2, ні — 4.

6.Чи використовуєте Ви будь-яку можливість, щоб розвивати в дитині спостережливість?
Так — 5, інколи — 1, ні — 0.

7.Ви глузуєте з дитини?
Так —0, інколи — 0, ні — 5.

8.Чи думаєте Ви, що фізичне покарання не зашкодить?
Так — 0, інколи — 2, ні — 5.

9.Ви вважаєте, що рання просвіта дитини про «доросле життя» шкідлива?
Так — 0, інколи —3, ні — 4.

10.Чи читаєте Ви книги про виховання?
Так — 4, інколи — 2, ні — 0.

11 .У дітей можуть бути свої таємниці?
Так — 3, інколи — 2, ні — 0.

12.Ви сваритесь, якщо дитина залишає їжу на тарілці?
Так — 0, інколи — 1,ні — 4.

13.Даєте Ви дитині можливість розвивати віру у власні сили і самостійність?
Так — 5, інколи — 1, ні — 0.

14.Ви радієте успіхам дитини, навіть якщо бачите її недоліки?
Так — 3, інколи — 2, ні — 0.

15.Ви можете залишатися спокійними, якщо ваша дитина сердиться?
Так — 5, інколи — 0, ні — 0.

16.Ви охоче проводите час зі своєю дитиною, це спілкування приносить вам задоволення, а не тільки відчуття виконаного обов'язку?
Так — 5, інколи —1, ні — 0.

17.Як Ви ставитися до суворості у вихованні, яка призводить до закритості і неприродної поведінки?
Негативно — 5, ніяк — 0, позитивно — 0.

18.Можете Ви наказати так, щоб вимога була виконана негайно?
Так — 5, інколи —- 0, ні — 0.

19.Ви легко встановлюєте контакт з друзями вашої дитини?
Так — 4, інколи — 2, ні — 0.

20.Чи вважаєте Ви достатньою причиною для критики вашої дитини те, що коли Ви були в її віці, то цього не робили?
Так — 0, інколи — 2, ні— 5.

21.Чи вирішуєте Ви за свою дитину, що подорослішала, життєво важливі питання, говорячи при цьому «я краще знаю»?
Так — 0, інколи—2, ні-5.

22.Чи вважаєте Ви, що дитина не може мати таємниці від Вас і що Ви маєте право читати її листи?
Так — 0, інколи — 2, ні — 5.

23.Може Ваша дитина перемогти Вас у суперечці? Буває так, що Ви змінюєте своє рішення, зрозумівши, що воно занадто суворе чи неправильне?
Так — 5, інколи — 3, ні — 0.

24.Доводиться Вам просити вибачення у дитини, якщо Ви несправедливо покарали її або у чомусь підозрювали?
Так — 5, інколи — 3, ні — 0.

25.3абуваєте Ви про свої обіцянки, особливо, якщо вони мали на меті заохочення?
Та — 0, інколи — 2, ні — 5.

26.Можете Ви відірватися від термінової роботи або цікавої книги, якщо Ваша дитина просить у Вас поради або допомоги?
Так — 5, інколи — 2, ні — 0.

Якщо Ви набрали:


Менше 30: Ми співчуваємо Вашим дітям.

31—59: Ви непослідовні у своїх справах і вчинках, занадто часто робите «інколи» те, що повинні робити завжди, або робите постійно те, чого не повинні робити. Ваші діти не знають, коли і в чому можуть на вас розраховувати.

60— 79: Ви у багатьох питаннях — хороший батько. Очевидно, Ваші діти не почуваються з Вами достатньо добре.

80—99: Ви, в цілому, хороший батько, хоча часто допускаєтесь помилок, послаблюючи власний вплив на процес виховання дітей.

100—129: Ви —дуже хороший батько, усвідомлюєте важливість своїх обов'язків перед сім'єю і дітьми.

Більше 130: Ви — ідеальний батько, хоча у нас виникає сумнів про відвертість Ваших відповідей.

 

Тест «Ви і ваша дитина»

(на запитання цього тесту потрібно відповідати тільки «так» (2 бали), «інколи» (1 бал), «ні» (0 балів))



1. Чи слідкуєте Ви за статтями в журналах, програмами по телебаченню і
радіо на тему про виховання? Чи читаєте Ви час від часу книги з даної
теми?

2. Ваша дитина провинилася. Чи замислитесь Ви у такому випадку, чи не с її поведінка результатом вашого виховання?

3. Чи солідарні Ви з Вашим чоловіком (дружиною) у вихованні дітей?

4. Якщо дитина пропонує Вам свою допомогу, чи приймете Ви її, навіть
якщо при цьому справа може затриматися, а можливо, і зупинитися?

5. Чи використовуєте Ви форму заборони або наказу тільки тоді, коли це
справді необхідно?

6. Чи вважаєте Ви, що послідовність — один з основних педагогічних
принципів?

7. Чи усвідомлюєте Ви, що середовище, яке оточує дитину, суттєво
впливає на неї?

8. Ви визнаєте, що спорт і фізкультура мають велике значення для
гармонійного розвитку дитини?

9. Ви зможете не наказати, а попросити про щось свою дитину?

10. Чи неприємно Вам відгороджуватися від дитини фразою типу «У мене
немає часу» або «Зачекай, поки я звільнюся»

 



Менше б балів: Про справжнє виховання Ви маєте досить нечітке уявлення. І хоч і говорять, що починати ніколи не пізно, радимо Вам терміново зайнятися підвищенням своєї освіти у цій області.

Від 7до 14 балів: Ви не робите великих помилок у вихованні, але все ж в чомусь над собою і своїми результатами у цій області Вам слід було б замислитися. А почати можна з того, що найближчий вихідний день присвятити дітям, забувши на час знайомих і проблеми. І, будьте впевнені, діти Вас за це повністю нагородять.

Більше 15 балів: Ви добре справляєтеся зі своїми батьківськими обов'язками. Але тим не менш, можна ще дещо трохи покращити.

Тест
«Чи допомагаєте Ви своїй дитині стати

обдарованою людиною?»
(за Д. Люїсом)



  • пропонується ознайомитеся з текстом анкети вказавши один із двох варіантів відповіді: «Так» або «Ні». «Так» - 1 бал.

    1. Я відповідаю на всі запитання дитини терпляче і чесно.

    2. Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.

    3. Я встановив(ла) стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.

    4. Я не лаю дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і ця робота ще не закінчена.

    5. Я надав (ла) в розпорядження дитини кімнату або частину кімнати
    виключно для її занять.

    6. Я показую дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за її досягнення.

    7. Я доручаю дитині посильні клопоти.

    8. Я допомагаю дитині складати її особисті плани і приймати рішення.

    9. Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.

    10. Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.

    11. Я допомагаю дитині вчитися нормально, спілкуватися з дітьми різних
    соціальних верств.

    12. Я встановлюю розумні стандарти поведінки й слідкую, щоб дитина їх
    дотримувалася.

    13. Я ніколи на кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.

    14. Я ніколи не караю дитину приниженням.

    15. Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.

    16. Я привчаю дитину мислити самостійно.

    17. Я регулярно читав(ла) дитині, коли вона була маленькою.

    18. Я привчав(ла) дитину до читання з малих літ.

    19. Я спонукаю дитину вигадувати історії та фантазувати.

    20. Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.

    21. Я щодня знаходжу час, щоб побути з дитиною наодинці.

    22. Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і
    подорожей.

    23. Я ніколи не дражню дитину за допущені нею помилки.

    24. Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді та пісні.

    25. Я навчаю дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

    26. Я розробляю практичні експерименти, щоб допомогти дитині більше
    пізнати.

    27. Я дозволяю дитині гратися зі всяким мотлохом.

    28. Я спонукаю дитину знаходити проблеми і потім розв'язувати їх.

    29. У заняттях дитини я знаходжу те, що гідне похвали.

    30. Я не хвалю її безпредметно і нещиро.

    31. Я чесний(на) в оцінці своїх почуттів відносно дитини.

    32. Не існує тем, які я повністю вилучаю з обговорення із дитиною.

    33. Я даю можливість дитині справді приймати рішення.

    34. Я допомагаю дитині бути особистістю.

    35. Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, які заслуговують на увагу.

    36. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її власних здібностей.

    37. Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини, говорячи їй: «Я цього також не можу.»

    38. Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.

    39. Я вірю в здоровий глузд і довіряю їй.

    40. Волію, щоб основну частину роботи, за яку взялася дитина, вона
    виконувала самостійно, навіть якщо я не впевнений (на) в позитивному
    кінцевому результаті.

    Якщо ви набрали:

    0-8 балів: найнижчий, мінімальний рівень;

    9-20 балів: помірно сприятливий рівень, нижчий за середній. Батьки
    підтримують дитину, цікавляться її проблемами, проводять з нею вільний час, але швидше за все нерегулярно, від випадку до випадку;

    21-24 бали: середній рівень, загалом сприятливий. Батьки позитивно ставляться до дитини, розвивають її самостійність, цікавляться її захопленнями, вміють заохотити.

    25 - 36 балів: оптимальний рівень, вищий за середній. Батьки досить
    тактовно й терпляче ставляться до надмірної активності дитини.

    37-40 балів: максимально високий рівень. На цьому рівні стимулювання здорового розумового розвитку поступово перетворилося на так званий «парниковий ефект». Батьки занадто опікають свою дитину, їм слід охолодити своє виховне завзяття і дати більшу свободу як їй, так і собі.

     

    Тест «Чи талановита ваша дитина?»


    Цей тест проводиться з дітьми 7—13 років. Слід лише відповісти «так» або «ні» на наступні запитання. Кожне «так» дає один бал.



    1. Чи трапляється дитині знаходити незвичайне застосування якогось предмета?

    2. Чи знає вона свої схильності?

    3. Чи любить малювати абстрактні картинки?

    4. Чи любить малювати неіснуючі предмети?

    5. Чи любить фантастичні історії?

    6. Чи складає розповіді або вірші?

    7. Чи любить вирізати вигадливі фігури з паперу?

    8. Чи зробила коли-небудь те, чого не існує?

    9. Чи виникає в неї бажання щось переробити на свій смак?

    10. Чи боїться темряви?

    11. Чи винайшла коли-небудь нове слово?

    12. Чи вважала це слово зрозумілим без роз'яснень?

    13. Чи пробувала переставляти меблі за власним смаком?

    14. Чи був удалим цей задум?

    15. Чи використовувала коли-небудь якусь річ не за призначенням?

    16. Коли Ваша дитина була маленькою, чи відгадувала вона призначення
    різних предметів.

    17. Чи покладається у виборі одягу на Ваш смак?

    18. Чи є в неї свій внутрішній світ, недосяжний для оточуючих?

    19. Чи шукає пояснення тому, чого не розуміє?

    20. Чи часто просить пояснити незрозумілі явища?

    21. Чи любить читати книжки без ілюстрацій?

    22. Чи винаходить ігри або розваги?

    23. Чи пам'ятає та розповідає свої сни або пережиті враження?

    Якщо Ви набрали:

    Від 20 до 23 балів: Ваша дитина дуже кмітлива, має власні думки з того чи іншого приводу, їй варто допомагати у цьому.

    Від 15 до 19 балів: Ваша дитина не завжди виявляє свої здібності. Вона спритна і кмітлива, лише коли чим-небудь зацікавлена.

    Від 9 до 14 балів: У дитини спостерігається кмітливість, достатня для багатьох галузей знань, де власний погляд на речі не обов'язковий. Однак для занять творчою діяльністю її бракує наполегливості.

    Від 4 до 8балів: Ваша дитина виявляє творче мислення лише при досягненні важливої для неї мети. Вона більш схильна до практичної діяльності.

    Менше 4 балів: Дитині не вистачає винахідливості, але вона може досягти успіху як добрий виконавець, навіть у складних професіях.

    Не розчаровуйтесь, якщо результати тестування не відповідаютьВашим очікуванням.

    Врахуйте рекомендації щодо розвитку творчих можливостей дитини:

    1. Визнавайте раніше невизнані або невикористані можливості дитини.

    2. Підтримуйте бажання дитини працювати самостійно.

    3. Давайте дитині свободу вибору галузі й методів досягнення мети. Створюйте умови для конкретного втілення творчих ідей дитини. Заохочуйте дитину до участі у груповому творчому процесі.

    4. Заохочуйте до роботи над проектами, запропонованими самою дитиною.

    5. Не тисніть на дитину, створюйте вільну, невимушену атмосферу. Схвалюйте результати діяльності у якійсь одній галузі з метою спонукати бажання випробувати себе в інших видах діяльності.

    6. Підкреслюйте позитивне значення індивідуальних особливостей дитини. Шукайте потенційні можливості дитини, якщо вона у чому-небудь відстає.

    7. Демонструйте свій ентузіазм у якійсь діяльності.

    8. Підтримуйте своїм авторитетом дитину, що висловлює відмінну від інших думку і у зв'язку з цим відчуває тиск із боку своїх однолітків.

    9. Створюйте ситуації, за яких Ваша дитина, що не виявляє особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібнішою дитиною.

    10. Допомагайте дитині знаходити в її фантазіях зв'язок із реальним світом. Виявляйте терпиме ставлення (принаймні тимчасово) до можливого безладдя у зв'язку з творчою роботою дитини.

    11. Заохочуйте максимальне залучення дитини до творчої роботи зістаршими дітьми.

    12. Постійно переконуйте дитину, що ви для неї є однодумцем, а не опонентом.






     

Вхід

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Останні новини
Сегодня материалов нет.







Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz