Етапи роботи над науково-методичним проєктом «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості
в освітньому просторі Нової української школи» 2020 – 2023 роки
Мета проєкту: координація діяльності закладів освіти регіону, залучення педагогів
до наукового пошуку, вдосконалення форм, методів та технологій навчання на
основі компетентнісного підходу, психологізація та педагогізація освітнього
простору з метою розвитку самоефективності як головної умови самореалізації
сучасної людини.
Основні завдання проєкту:
1. Аналіз філософської та психолого-педагогічної літератури з проблеми,
визначення освітніх стратегій розвитку самоефективності особистості в
умовах нових форм організації навчально-виховного процесу (традиційної,
дистанційної, змішаної).
2. Відбір пакету методів та методик діагностики рівня розвитку основних
компонентів, що характеризують самоефективність учнів різних вікових
груп, розробка програм педагогічного моніторингу.
3. Створення «банку інформації» відповідно до теми та завдань проєкту.
4. Накопичення, популяризація та впровадження досвіду роботи педагогів
в умовах утвердження нових форм організації навчального процесу, зокрема,
дистанційної, індивідуальної, змішаної.
5. Підготовка педагогів області до запровадження основних ідей проєкту
через дистанційні курси, тренінги, семінари, конференції, самоосвіту.
6. Підготовка публікацій у педагогічній пресі, електронних виданнях,
створення можливостей для особистісного та професійного
зростання педагогічних працівників у процесі роботи над проєктом.