Неділя, 2024-05-19, 5:31 PM
Шандрівський ліцей
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Статті, сценарії Реєстрація Вхід
Меню сайту

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Головна » Файли » Мої файли

Педагогічна рада на тему "Взаємодія школи і сім*ї у вихованні особистості"
[ Викачати з сервера (74.5 Kb) ] 2012-03-02, 3:47 PM

Педагогічна рада на тему «Взаємодія

школи і сім’ї у вихованні особистості»

Форма проведення: «педагогічна сесія».

Мета: проаналізувати основні компоненти й елементи виховної системи у взаємодії школи та сім’ї; визначити роль класного керівника в згуртуванні й розвитку класного колективу.

Час проведення: вересень — грудень.

План підготовки педради:

1. Створити комісію з підготовки питання.

2. Розподілити педагогічний колектив на творчі групи.

3. Дібрати науково-методичну літературу для опрацювання її творчими групами.

4. Організувати роботу творчих груп із дослідження проблеми.

5. Провести роботу експертної комісії з оцінки творчих розробок.

6. Підготувати проект рішення педради.

7. Розглянути питання про готовність проведення педради на оперативній нараді.

Етапи-блоки проведення педагогічної сесії:

«Виховна система класу, її компоненти й елементи».

Використані форми організації діяльності: індивідуальні й групові бесіди, консультації, відвідування годин спілкування, вивчення документації класних керівників, анкетування класних керівників і учнів, проведення МО класних керівників.

Школа — це організація не лише навчання, а й усього життя дитини.

Використані форми організації діяльності: проведення батьківських зборів, залучення батьків до виступів із доповідями на загальношкільних і класних зборах, їхня участь у виховній роботі, робота з батьківським комітетом, індивідуальна робота з батьками, ведення відповідної документації.

«Узагальнююча діяльність».

Завдання для груп:

«Виховна система класу, її компоненти й елементи»;

«Роль класного керівника в згуртуванні й розвитку класного колективу, функції й завдання класного керівника»;

«Взаємодія школи й сім’ї у вихованні особистості»;

«Планування роботи класного керівника, ведення документації».


Хід засідання педради

1. Організаційний момент.

Вступне слово директора школи.

Гра «Чудові слова» (кожному вчителеві потрібно сказати колегами компліменти).

2. Захист групами своїх пропозицій, вироблених на основі опрацьованої літератури й аналізу практичного досвіду.

Група 1 — «Виховна система класу, її компоненти й елементи» (метод «коло ідей»):

гра, у ході якої необхідно розглянути основні компоненти виховної системи класу й підібрати до кожної складової частини-елементи (кожна група має розрізані папірці з назвами елементів, які треба згрупувати відповідно до кожного з п’яти компонентів виховної системи);

гра «У світі мудрих думок» (відгадати, кому належить вислів).

Група 2 — «Роль класного керівника у згуртуванні й розвитку класного колективу, функції і завдання класного керівника» (метод «суд від свого імені»):

творче завдання (учитель читає зміст функції, а учасники педради повинні підібрати їй назву);

гра «Музи педагогіки» (описати або намалювати музу педагогіки);

конкурс-експромт «Букет для класного керівника» (учасникам треба скомпонувати букет, називаючи при цьому особистісні та професійні якості, притаманні сучасному класному керівникові).

Група 3 — «Взаємодія школи, позашкільних організацій у роботі з батьками учнів. Системний підхід до роботи з батьками» (метод «займи позицію») (схеми 1,2).

Підсумок роботи третьої групи:

Школа і сім’я мають одне спільне завдання — виховати особистість, здатну знайти своє місце в цьому складному житті. І робити вони це мають у тісній співпраці.

Формами організації роботи з батьками учнів 1-5 класів можуть бути: день відкритих дверей, школа молодих батьків, відкриті уроки. інформаційні куточки для батьків, колективні заходи «Давайте познайомимось», «Наші захоплення», «Мама, тато, я — спортивна сім’я».


































































Для роботи з батьками учнів б—8-х класів доцільно використовувати: лекції для батьків, написання творів «Моя родина», «Я і моя сім’я», випуск фотогазет «Професії батьків», «Мій тато — захисник Вітчизни», участь у веселому ярмарку, сімейні свята «Бережімо наших матерів».

З батьками учнів 9—11-х класів можна проводити: зустрічі з адміністрацією школи «Проблема. Шляхи. Розв’язання»; бесіди, рольові ігри «Гострий кут», «Я не розумію»; зустрічі з класним керівником «Розмова наодинці»; тренінги спілкування.

Група 4 — «Планування роботи класного керівника, ведення документації» (метод «навчаючи вчуся»):

— творча практична робота (складання плану роботи класного керівника за вибраним варіантом).

Робота експертної групи — виведення формули успіху вчителя.

Формула успіху вчителя:

УВ = Д х І / ПЯВ х М,

де УВ — успіх вчителя, Д — досвід, І — інтелект, ПЯВ — позитивні якості вчителя, М — майстерність.

Проект рішення педагогічної ради:

1. Педагогічному колективу застосовувати у роботі системний підхід у навчанні та вихованні учнів.

2. Класним керівникам спрямувати роботу на координацію спільної діяльності школи, сім’ї та громадськості й використовувати у своїй роботі нові форми виховної роботи:

особистісно орієнтовані спільні творчі дії;

виховні тренінги спілкування;

проблемні довірчі бесіди;

збори-роздуми;

«філософські столи».

3. На шкільному МО класних керівників розглянути питання «Визначення головної мети, завдань виховної роботи в класі».

4. Планування виховної роботи здійснювати за обраним варіантом плану класного керівника.


За матеріалами: Олена Зінов’єва, «Педагогічна рада: у пошуках нових орієнтирів». ДИРЕКТОР ШКОЛИ. № 14-15 (590-591), квітень 2010

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: знайка
Переглядів: 4321 | Завантажень: 341 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 SergBus  
0
<a href=http://zmkshop.ru/uslugi/izgotovlenie-i-montazh-metallicheskikh-balok/>производство сварной балки</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід

Останні новини
Сегодня материалов нет.







Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz